Subject: FW: Botnica veesõiduki raadioluba
From: "Ulvi Valdaru" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 18:46:55 +0200

Tere

Palun registreerida

Lugupidamisega

Ulvi Valdaru

Sagedushalduse talituse peaspetsialist

667 2124|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve
Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn

From: Heldur Suun <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 14, 2024 2:30 PM
To: Ulvi Valdaru <[email-masked]>
Subject: RE: Botnica veesõiduki raadioluba

Tere,

Manuses on TS Shipping OÜ juhatuse liikme volikiri minule ettevõtte
esindamiseks  laevale Botnica raadiolubade vormistamiseks.

Lugupidamisega

Heldur Suun

Safety & Quality Manager

TS Shipping

+372 510 6040

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Ulvi Valdaru <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 13. veebruar 2024 12:48
To: Heldur Suun <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Botnica veesõiduki raadioluba

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

TS-IT INFO: Kiri pärineb väljastpoolt asutust.

Tere

Menetluse alustamiseks veesõiduki pikendamise ja muutmise taotluse peaks
allkirjastama kas juhatuse liige või volitatud isik lisades volikirja.

Lugupidamisega

Ulvi Valdaru

Sagedushalduse talituse peaspetsialist

667 2124|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve
Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn

From: TTJA <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 12, 2024 10:23 AM
To: Ulvi Valdaru <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Botnica veesõiduki raadioluba

Edastan!

From: Heldur Suun <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 12, 2024 9:52 AM
To: TTJA <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Botnica veesõiduki raadioluba

Tere

31.01.2024  saatsin meie ettevõtte dokumendihaldussüsteemi kaudu manuses
oleva  taotluse (4-5/2  31.01.2024) meie laeva Botnica uue raadioloa
väljastamiseks. Kuna me pole saanud tagasisidet loa taotluse kohta ja ei
näe seda ka Teie dokumendiregistris, siis kardan, et see pole Teieni
jõudnud. Seepärast igaks juhuks saadan taotluse uuesti.

Palume TS Shipping OÜ -le kuuluvale laevale BOTNICA (9165877) väljastada
uus veesõiduki raadioluba seoses olemasolev loa SLV13/3230 / 04.02.2021
aegumisega 04.03.2024. Digitaalselt allkirjastatud taotlus TTJA vormil on
lisatud käesolevale kirjale.

Lugupidamisega

Heldur Suun

TS Shipping / Safety & Quality Manager

5106040, [email-masked] <mailto:[email-masked]>